NU LEVER MAN IGEN!😍

Vi hade superkul igĂ„r. Festen var igĂ„ng till 03:00-tiden. Det Ă€r inte varje gĂ„ng det hĂ€nder, haha. Jag Ă€r ju alltid sĂ„ upptagen med ridning & skötsel av hĂ€star att jag festat och umgĂ„tts med folk vĂ€ldigt sparsamt. Jag har alltid viljat bli BRA pĂ„ att rida och lagt nĂ€stan all min sjĂ€l, hjĂ€rta & fokus pĂ„ att det blir sĂ„. Jag Ă€lskar att festa, men jag pĂ„minns ocksĂ„ om hur jag verkligen inte skulle kunna göra det oftare Ă€n vad jag gör. Att göra detta var & varannan helg precis som flera utav dem mĂ€nniskorna jag trĂ€ffade igĂ„r skulle bara inte gĂ„ för mig. Kan inte tĂ€nka mig nĂ„got vĂ€rre Ă€n att i stort sett ha nĂ€sta fest att se fram emot i livet. Vad vore livet utan frisk luft pĂ„ landet, mjuka mular, galopper, trĂ€ningar, tĂ€vlingar, fokus, planering och mĂ„lmedvetenhet? Kan inte tĂ€nka mig att byta bort det mot nĂ„got😊
 
Nu har vi (jag, Zacke, Felix & Wilma) bestĂ€llt in massor utav suhsi. Vi fĂ„r vĂ€l se hur vi kommer att mĂ„ efter detta, det pĂ„ bilden Ă€r bara början😂 
 

Kommentarer:


SayakaSU:

Oh my gosh... vilket dröm det Àr att Àta ijhÀl sig med massor av sushi! :D

skriven


Kommentera hÀr: