JAG IRRITERAR MIG LITE PÅ MIG SJÄLV....

✌️... när jag gör en sånhär lista, haha. Jag gör väldigt ofta inlägg i form utav listor, som ni kanske märkt😉
 
✌️...när jag skriver att en häst är snäll. Alla hästar är snälla. Jag hoppas att ni förstår mig rätt när jag uttrycker mig så ibland. 
 
✌️..när jag lägger upp bilder på mina pulskurvor. Tro mig, jag vet att intresset för dem finns hos 1% av mina följare. Men i slutändan så är det min blogg😂
 
✌️...när jag gör reklam för bloggen 24/7. Men det är effektivt, och det har i slutändan gjort att bloggen växt till sig så pass bra som den ändå gjort.
 
✌️...när jag lägger upp träningsbilder och i 8/10 fall har exakt samma pose, men man får väl vara lite löjlig? 
 

Kommentarer:


Helene:

Jag gillar dina listor! :D Kanske för att jag själv också skriver listor varje dag nästan haha.

Svar: Kul att det uppskattas 🤗🌹
Ellen

skriven


Kommentera här: