HÅLLIDEJ; mer om tävlingen + rosettbilder!

 
Första gången både jag & Ida-Holly ser bommar sedan vi tävlade sist, det var 2 veckor sedan. Skönt att takterna sitter i, tänker främst på mig själv då, jag vet ju att Ida-Holly har ögonen med sig.

Vi hoppade som sagt felfritt i både 110 och debuten i 115cm. När det är dags för 120 sedan så tänker jag att det får räcka med en klass.

Hon fortsätter alltså sin fina statistik med att leverera 0 eller 4 fel. Så duktig.

Jag hade en väldigt bra känsla genom hela dagen. Distanserna kom automatiskt och det kändes lätt & okomplicerat. Som vanligt får jag väl ändå säga.

Dock var det ovanligt rörigt på framhoppningen. Tack & lov inte när jag var där. Blir så j*kla sur över folk som skriker & skränar (och behandlar sina hästar på ett olämpligt vis). Så oproffsigt.

Nä, någon vidare analys får ni inte denna gång. Ida-Holly var kanon, jag kände mig i form trots få språng de senaste månaderna och jag är bara så överförtjust i Hållidej. Bäst, bäst, BÄST!!!


Kommentarer:


Blondina:

Ja de är sjukt oprofessionellt att bete sig så emot hästarna ja de spelar ingen roll - vilket djur men sånt är oacceptabelt!! Kul o höra ju förresten att de gick bra :) förstår inte de där med poängen men 0-4 del är ju bra ändå :) jättefina bilder, jag verkligen älskar hästar

skriven


Kommentera här: