MÅNDAG

Go kväll! Det har egentligen inte hänt så mycket denna måndag. Det ösregnade när jag kom hem så dagens uppsuttna skritt på Palle struntade jag i. Imorgon är det som sagt återbesök för oss. Vi vet ju inte hur fyndet i hasen kommer att påverka honom på varken kort eller lång sikt. Vi var ju där för ca 2 veckor sedan och jag tror att veterinären ville ha tillbaka oss så snart för att se hur inflammationen i hasen svarat på behandlingen. Jag vet inte om han vill göra ytterligare undersökningar. Det får vi se imorgon helt enkelt. Uppdaterar er här efter besöket.
 
Hursomhelst, som tur var klarnade det upp lagom till att jag skulle rida Dodo i kväll. Han fick hoppa studs. Pga skadad ägare så har han egentligen inte hoppat på flera månader förutom när jag var där förra gången och tog ett par skutt för första gången på evigheter. Han kändes kanonfin och var SÅ glad över att få hoppa! Härliga lilla häst⭐
 
Hoppas att ni fått en fin start på veckan, hörs snart igen!
 
Dodo sommaren 2019. 

Kommentera här: