PALLE IDAG

Hej på er! Nu har jag bara Linus kvar innan jag ska göra mig ordning för att sedan åka till stan. Här kommer det ett gäng bilder från dagens ridpass med Palle. Tyvärr blev det knappt inga bra bilder idag alls men Palle kändes mycket fin. Ett bra ridpass!
 
Travhoppade några språng idag, lite gympa.
 
Det blev mest jobb i galopp idag och så är det nog för det allra mesta. Den största anledningen till det är att jag kan lösgöra honom bäst i galopp eftersom att jag kan ta hjälp utav galoppen som gångart som bara i sig är lösgörande. Men självklart också för att det är galopp som gäller på tävlingsbanan samt så blir det även mer & mer galopp i dressyrprogrammen ju längre upp det går.

Fina Palle. Det syns inte så bra men första ridturen i mitt andra nya schabrak, satt som ett smäck.

Kommentarer:


mikaela:

Fin häst!

Svar: Tack! :)
Ellen

skriven


Tuva Björnwall:

härliga bilder, vad fina ni är :D

Svar: Tack :D
Ellen

skriven


Erika:

Så himla fin ni äär! <3

Svar: Tack snälla du! :)
Ellen

skriven


Tilda:

Alltid så otroligt fina bilder på er! <3

Svar: Tack snälla du! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: