MÅNDAGSKVÄLL

Hej på er! Är ni pigga och glada eller lite måndagströtta? Jag började dagen trött som bara den men blev snabbt vaken på jobbet, haha. Fullt upp! Slutade strax innan två och begav mig då hemåt för att käka en snabbis innan jag blev upphämtad nere vid vägen utav Maria och Diva. Blev lite bommar/dressyr i ridhuset idag. Solen sken in ridhuset och det var riktigt härligt. Diva kändes jättefin! 
 
När jag kom hem tog jag tag i stallet och nu har jag precis kommit in. Klockan börjar närma sig sex och i kväll ska jag ägna mig åt Ponnyexpressen men också bloggen. Ligger efter med bloggandet, dags att ta ikapp lite. Vill ni läsa om något särskilt? Jag ska också skriva ner tankarna och resultat från starterna igår i min tävlingsdagbok. Det känns lite segt att göra det ibland men det är guld värt i framtiden, jag har skrivit ner varenda tävling sedan 2008...Det gör att känslorna och minnena lever sig kvar längre. Annars hade jag inte kommit ihåg en fjärdedel utav starterna ens...Men det är också roligt att ha för att se utvecklingen och kunna skriva saker man ska tänka på eller om något särskilt hänt. 
 
Men, som ni förstår har både Corven och Palle vilat idag. Stod i valet och kvalet att rida Palle men jag har beslutat att båda får gå i morgon istället. Nähä, nu är det dags att chilla, haha. Hörs! 
 
Nu är det inte långt kvar till Guthenburgs Horse Show! Jag ska dit, ska ni?

Kommentera här: