MIN TORSDAG

Hej!
 
Det har varit en ganska lång dag idag må jag säga. Innan jag åkte till jobbet imorse gick jag med Cassie, gav höns & katter mat och red upp Palle till sommarhagen. Han har vilat idag och jag ville såklart ge honom en så bra & härlig dag som möjligt med gräs och sina kompisar. 
 
Efter att jag kom hem från jobbet i eftermiddags åkte jag direkt till Johanna & Merry. Hoppade honom hemma hos Johanna och han kändes riktigt fin. Red över galoppbommar och hoppade några minibanor för att stämma av honom inför helgen. Har inget att klaga på, även Merrys form är på uppåtkurvan just nu. 
 
När jag kom hem åt jag middag, la fram utrustning inför morgondagens Pay n Jump, mockade Palles box och hämtade hem honom igen. 
 
Nu blir det chill resten utav kvällen. Imorgon är det äntligen fredag och jag jobbar precis som resten utav denna veckan som idrottslärare. 
 
Btw, jag & Johanna brukar låna mycket utrustning av varandra, idag när jag tog hem Baucherbettet som hon har lånat av mig så snodde jag med mig hennes PeeWee-bett! Ska testa det på Palle, för skojs skull😊 Återkommer med en utvärdering!

Kommentarer:


Yrsa:

Spännande! Vore roligt med en recession om peewee bettet sen!

skriven


Kommentera här: