ISGATA

Halkan kom som en blixt igår och har tyvärr stannat hemma hos mig. Fått grusa mellan hagen & stallet och någon ridtur blev det inte idag. Jag hade behövt brodda. Och att rengöra, gänga och försöka få i broddar i skor som varit på i 7 veckor medans mörkret föll hade jag verkligen inte lust med. Istället gjorde jag bara stallet när jag kom hem från dagens jobb och gav dem mer mat i hagen, slängde i en tvätt, åt lite och ska nu försöka att städa mitt rum lite innan jag beger mig mot stan för att beta av veckans städjobb. Efter det blir det fredagsmys för hela slanten, hoppas att ni får en fortsatt bra dag & trevlig helg!
 

Kommentarer:


IA:

Åh fy bubblan för att halka omkring. Brrr ska kasper när han såg en naken häst. Det kan nog behövas lite tid för att acklimatisera sig. Här i Stockholm är det ingen snö men blåser och regnar så kallt så det är hiskeligt. Det är ett tjusigt ekipage där i snön.

Önskar dig en trevlig helg du med

skriven


Kommentera här: