VECKA 17

Måndag: Gå upp med hästarna till sommarhagen. Tävling med Merry i Ölmstad. Rida Dolly.
 
Tisdag: Jobb 07.15-14:45. Rida Noppe 16.30, Dodo vid 18.00. 
 
Onsdag: Jobb 07.15-14:45(?), kan eventuellt sluta lite tidigare/senare denna dag. När jag kommer hem ska jag gå hem med Palle & Ida-Holly från sommarhagen. Om jag hinner ska Ida-Holly ridas. Mamma rider Palle. Vid 18.30 ska jag vara hos Noppe.
 
Torsdag: Jobb 07.15-14:45. Dressyrträning med Ida-Holly för Ulla.
 
Fredag: Jobb 07.15-14:45. Ska hämta Zacke som kommer över helgen. Rida Palle om jag hinner. Vid 18.00 ska jag dessutom befinna mig på min hemmaklubb för att hjälpa till med banbygge inför lördagens tävling.
 
Lördag: Tävling! Jag & Dolly startar 90cm på hemmaklubben. Palle har en tävling planerad veckan efter denna men den har lite få anmälningar. Skulle det visa sig att den blir inställd så skulle jag eventuellt kunna tänka mig att efteranmäla Palle. Men det får jag se då i sådana fall. På eftermiddag kväll ska jag & Zacke förhoppningsvis iväg på lite party, det ser vi fram emot!
 
Söndag: Oplanerad dag. Beror lite på hur det blev dagen innan. Hästarna ska förmodligen ridas/motioneras, beror lite på hur det blivit tidigare i veckan.
 
Japp, här har vi då veckan på ett ungefär. Mina hästar får en liten kort semester. De går i sin stora sommarhage och betar gräs. Den hagen ligger en liten bit bort från oss. Ber en liten bön om att de inte drar av sig någon sko eller blir halta. 
 
Hursomhelst, dags att komma tillbaka till rutinerna med jobb och hela faderullan. Går allt som tänkt så blir det en ganska fullspäckad vecka. Lite osäkert när jag slutar på onsdag men det borde jag få reda på idag. Vill ju gärna rida Ida-Holly en gång innan dressyrträningen liksom. 
 
Hoppas att ni har haft en bra påsk och att ni fått en bra start på veckan!
 

Kommentera här: