NYÅRSAFTON!

Longerade Ida-Holly igår kväll och den lilla busungen drog en sko...IGEN! Hon är verkligen helt galen just nu. Jag förstår inte vad all energi kommer ifrån? Hon har ju inte ens kommit upp i någon vidare kondition/styrka efter hennes vila än...Smsade hovslagaren igår kväll och snabb som hon är så kom hon ut redan idag, på självaste nyårsafton. Hur snällt?!💕 
 
Utöver att vänta in hovslagararen & vardagliga sysslor så red jag även Dodo idag. Kändes riktigt bra! Han har tagit ett par steg framåt i markarbetet, så idag travhoppade jag lite. Inför en rörelse eller hinder så är det lätt hänt att han tappar positionen & delarna. Idag jobbade vi med att behålla allting samtidigt som vi skulle ta oss över krysset. Kände att jag kunde jobba med att ha honom kvar i ramen hela vägen fram & över utan att det blev missförstånd eller tjaffsigt. Ett bra, roligt & nyttigt pass. Ett bra avslutande ridpass på 2019!
 
Men iallafall, till nuet, jag & Z är nu på plats i Huskvarna/Jönköping där vi ska fira in det nya året🥂 Det blir det vanliga gänget kan man säga, vi firade in det nya året med dem förra året också. Det är Z:as kompisar från början, och det är också dem som vi oftast har fest ihop med. Vi åkte tåg hit och kommer bli hemkörda inatt, lyx! 
 
Men nog snackat, hoppas ni får en riktigt bra nyårsafton. Gott nytt år! 
 

Kommentera här: