FILM KOMMER PÅ LÖRDAG!

 
Jag & Palle på kvällens dressyrträning! Han kämpade på så himla fint. Längningar, skolor, galoppombyten och massor utav övergångar. Riktigt tuff träning för oss båda idag. Film + text från kvällens träning publiceras på bloggen någon gång på lördag, glöm inte att kika in då om ni vill se hur Palle ser ut i dressyren just nu. 
 
Bra dag på jobbet idag igen. Många roliga bokningar det senaste. Hann dock inte rida Ida-Holly idag & min ridbana är tyvärr inte bra än. Den ligger i skuggan. Hon får faktiskt vila även imorgon & på lördag. Har inte ridit henne en enda gång denna veckan men hon fick åtminstone 60 minuter skritt som handhäst i tisdags. Kanske bara är bra med en mini-vila för henne, februari har varit en händelserik månad för henne. Men på söndag är tanken att hon ska få jobba igen. 
 
Imorgon är det äntligen fredag, jag börjar lite senare igen så jag kommer att börja även morgondagen med en PW och lite extra mysig frukost innan jag åker till jobbet. I morgon eftermiddag åker jag direkt från stan till Zacke. På lördag ska vi bland annat gå till vår favoritresturang, ska bli jättetrevligt!

Kommentera här: