BESVIKELSEN SOM UPPSTÅR...

...när dagens pass på gymmet blir inställt! Jag var så peppad på att testa Les Mills Bodyattack, det får bli en annan gång. Bara att tagga om till Tabata imorgon istället. Jag visste att passet blev inställt redan imorse så jag packade snabbt om väskan för lite varmare träningskläder. Efter jobbet passade jag nämligen på att springa 4 kilometer på det upplysta spåret innan jag betade av denna veckas städjobb. Jag har inte sprungit på evigheter men får nog lov att säga att det gick bra. Jag vill ha åtminstone två pass i veckan som är lite utmanande och eftersom att dagens tänkta pass på gymmet gick bort ville jag ersätta det med något annat. Nu ska jag fixa lite i ett par minuter och sedan ska jag & Z ge oss ut på en promenad. Jag tror vi kör vår vanliga runda på 5 kilometer i kväll, det är lagom långt tycker jag. 
 
Klockan redo att sättas igång inför dagens pass. Jag är verkligen supernöjd med den. Den gör träningen ännu lite roligare och intressant.

Kommentera här: