FREDAG

 
En blandad kompott av mobilbilder från igår (och frukosten idag). Vi åt ute, gick på stan, såg At The Gates på Katalin, efter det avslutade vi kvällen på en rockbar innan vi gick hem till hotellet och de andra hem till sig igen. Det var en bra spelning, men de är inget för mig. Men det var roligt att hänga med ändå. Jag har sett dem innan så det var ingen besvikelse utan det jag förväntat mig. 
 
Idag ska vi gå en vända på stan igen, bland annat besöka en skivbutik. Igår visade de oss ett väldigt mysigt Sushi-ställe som vi lunchade på och idag ska vi nog äta crepes till lunch. Men annars är planen att ta det lugnt och så får vi se lite vad dagen bjuder på. 
 
Älskar verkligen hotellet vi bor på. Jag tycker det är superfint! Dessutom väldigt trevlig personal så vår vistelse har verkligen varit helt perfekt såhär långt. 

Kommentera här: