HÄRLIGA DAGAR!

Gokväll! Jag är precis hemkommen från mitt första gruppträningspass på gymmet. Körde "Abs n Ass", just det passet har jag faktiskt kört en gång innan, när vi hade kick-off med jobbet. Så jag visste vad som väntade. Riktigt kul, men jobbigt. Man inser hur mycket man har att jobba på. Som namnet antyder fokuseras passet kring mage & rumpa. Det är styrketräning i högt tempo där man tar hjälp av sin egen kroppsvikt. Just musklerna och rörligheten kring höfterna får man verkligen känna av under detta pass, och det är något jag verkligen behöver underhålla som ryttare. 
 
Nu är snart denna onsdag över. Jag kommer att avsluta den framför TV:n, imorse började jag att kolla på en dokumentär på Netflix som jag tänkte fortsätta på nu. Imorgon är det redan torsdag, då har jag planerat att åka till ridhus med Palle efter jobbet. Dessutom så kommer Z hem efter att ha jobbat borta i veckan. 
 
Känns nästan som att det är helg allra redan! Kanske beror det också på att vi haft så roliga & härliga dagar på jobbet. Vi har åkt skridskor, badat (jag badade i simhallen idag, minns inte ens senaste gången jag gjorde det!), haft innebandytunering, kollat på ett framträdande, varit i skogen, målat, fikat & bara njutit. Och mer blir det!
 
Några bilder från veckan hittills: 
 Matlagning i skogen.
 
Kantareller, ägg & lite grönsaker till frukost innan jobbet efter en promenad på morgonen.
 
Tunering pågår!
 
Kyligt men fint väder.
 
Självklart kör vi Halloween-tema på bilderna nu. 

Kommentera här: