INVESTERAT I NÄSTA ÅRS TÄVLINGSSÄSONG!

Idag har jag investerat i nästa års tävlingssäsong. Fixade mig ett 10-kort på gruppträningar på ett av stans gym. Mitt mål är att checka av dessa 10 tillfällen på mindre än 10 veckor. Jag gör första passet imorgon. 
 
 
Jag har dragit mig för detta lite, velat fram & tillbaka. Känner inte att tiden finns, men är det någon gång jag ska prioritera min egen träning så är det ju nu. Ida-Holly har vintervila. Det är dessutom mörkt när jag kommer hem, det betyder att jag inte kan rida extrahästarna (utom Noppe som har ridhus) och oavsett om jag vill eller inte så kommer jag att rida Palle mindre också. Så blir det alltid denna delen av året. 
 
 
Jag går ju väldigt många hyffsat raska promenader. De senaste 7 dagarna har jag gått mer än 5 kilometer per dag i snitt. Det är såklart nyttigt, men inte utmanande. I somras sprang jag lite då & då för att försöka att höja ribban, men allvarligt talat finns det inget i mig som vill springa i kyla & mörker. Går gör jag gärna, då kan jag ta med hundarna, lyssna på podcasts och filosofera. Men springa, näh! Ser fram emot att få köra lite gruppträningar framöver, så skönt att inte behöva tänka på något. Bara att boka, dyka upp och köra!

Kommentarer:


Ulrika:

Hej, kika in på min blogg och delta i min tävling och vinn ett grimmludd set :)

skriven


Kommentera här: