USCH...

 
Kämpade röven av mig med Palle idag men det bara släpper inte! Gaah! Ville bara skrika rakt ut. Nog för att fällning och bristande dressyrarbete kan vara enda anledningen till att det blivit såhär, i kombination med lite för glesa ridpass överlag, men nu börjar det gnaga i mig. Orolig. Han var verkligen superstark, skev och inte alls lösgjord eller bärig. Jag har en person som jag litar väldigt mycket på, ska försöka att boka en tid hos henne. 
 
Är svettig, varm & frusen på samma gång. Nu snabbt in i duschen och sedan ska jag & Z så småningom springa över till mamma och pappa för en liten kvällsfika. Imorgon är det fredag och då börjar jag min dag med ett pass på gymmet vid 06:30, kommer köra "Abs n Ass" igen. Har träningsvärk sedan igår, men jag ska nog ta mig igenom det också, haha. Jag får se om jag hinner rida imorgon (eller hur jag nu ska lägga upp det med Palle, skritt skulle både Ida-Holly & Palle säkert må bra av dock), planerat imorgon är att fika på stan med mamma & lillasyster och sedan bjuder både fredag & lördag på fest. Jag & Z kommer att sova hos hans föräldrar i stan över helgen. Blir roligt!

Kommentera här: