DAGENS SHOPPING PÅ HÖÖKS!

Eftersom att dagens tävling blev inställd för min del så fick det bli en shoppingrunda på Hööks & Ikea. På Ikea köpte vi en vit bokhylla, vi har inte fått upp den än men jag kommer att visa er den när vi fått upp den. Dessutom beställde jag något idag också, hehe. En grej som jag blivit mer & mer sugen på att köpa. Berättar vad det är i början på nästa vecka, nu är det istället dags att fokusera på shoppingen från Hööks!
 
Dagens shopping. 
 
 En uppsättning benskydd. När jag rider dressyr brukar jag använda benskydd liknande dessa, eller benlindor. Jag har alltid haft två uppsättningar (då jag har två hästar), ibland åker jag & tränar båda och då är det smidigt att ha dubbla uppsättningar. Nu har jag dock bara en uppsättning kvar då de andra skydden gått sönder så det var välbehövligt med en påfyllning. 
 
 Ytterligare en nödvändighet. Har varit ett par stövelsträckare kort men nu är det slut med det. Dessa håller stövlarna snyggare längre och hindrar dem från att sjunka ihop eller ramla eftersom att de hålls uppe i rätt form.
 
 Slängde en tävlingstopp imorse så det kändes inte mer än rätt att köpa en ny. Har en likadan som denna sedan innan och den gillar jag verkligen. 
 
 Ida-Holly tog sönder sin lädergrimma för ett tag sedan så det var dags för en ny. Jag använder alltid lädergrimma vid transportering ur säkerhetsaspekt. 
 
 Pälsglans!
 
 Gel till knoppning. Älskar denna! 
 
 Sist men inte minst långa chaps till de kallare dagarna. Förr red jag i termoridbyxor, men de har gått sönder sedan länge, förra vintern red jag i vanliga ridbyxor vilket var ganska kallt. Tänker att detta blir ett bra alternativ och även snyggare & mer praktiskt än termobyxor när jag till exempel åker iväg och tränar mer seriöst. 

Kommentarer:


Equimme.horseteam.nu:

Åh! Då såg jag dig på hööks idag, hade tänkt säga hej men var osäker på om det verkligen var du! :)

Svar: 🙈😄
Ellen

skriven


emelivet.blogg.se:

Härligt med lite nya grejer😊 ha en fin söndag, kram!

skriven


V:

Tycker de där benskydden är så balla :D och chapsen har jag också kollat på länge. Får se om jag slår till någon gång haha :)

skriven


Kommentera här: