EN IDÈ

I slutet av varje år publicerar jag alltid en tävlingsresume för varje häst med sammanfattande bilder, filmer & text från tävlingsåret som gått. Det är inte ovanligt att det blir ytterligare ett inlägg med mer prat om hästens utveckling överlag och kommande förhoppningar. 
 
Jag tänkte göra på samma sätt iår, som vanligt med andra ord. Dock tänker jag faktiskt också göra en video till You-Tube där många av årets starter sammanfattas med några korta klipp och resultatet på just den tävlingen. Jag kommer bara att välja de tävlingar jag har film-material ifrån. 
 
Jag kommer att försöka få med majoriteten av årets starter. Hittills har jag gjort över 50 starter så det är oundvikligt att filmen blir kort men jag känner ändå att det skulle vara en kul grej, åtminstone för mig.
 
Jag ska försöka lägga in in korta klipp från de tävlingar ni redan sett/redan finns på You-Tube och lite mer från de tävlingar jag inte visat. Även ovisade klipp från framridningar/prisutdelningar ska jag försöka att få med. Jag har redan börjat att välja ut och sortera filmklipp. Kanske låter det tidigt i vissa öron men det tar lång tid att gå igenom allt, och nu är det ju ändå mindre än 4 månader kvar av detta år. 
 

Kommentera här: