FULLSPÄCKAD VECKA 40

Mån: Jobb 07.15-15:45. Rida Melker & Dodo. 
 
Tis: Jobb 07.15-15:45. Fika/äta på stan tillsammans med Z samt åka till en affär vi sagt att vi ska gå in på. 
 
Ons: Jobb 07.15-16:30. Hästarna ska hem från sommarhagen och motioneras, exakt hur beror på hur mycket tid som finns och om mamma kan motionera någon häst. 
 
Tors: Jobb 07.15-17:00. Blir en jobbdag detta. Efter jobbet som slutar lite senare pga utbildning så tänkte jag fylla på med städjobb samt handla lite till helgens utflykt då jag fixar matsäcken. Hoppas på att hinna longera åtminstone någon häst och att mamma kanske kan rida någon utav dem. 
 
Fre: Jobb 07.15-15:45. Rida Palle & Ida-Holly! Är vädret ok så tänkte jag gå upp med dem till sommarhagen igen, så kan de vara där medans jag ändå är iväg.
 
Lör: JAG & MAMMA ÅKER TILL BREEDERS! Min & mammas tradition fortsätter, även iår åker vi till Skåne, bor på hotell och tittar på hästtävlingar. 
 
Sön: BREEDERS!
 
Mamma & Palle i lördags när vi var på tävling.

Kommentarer:


Elsa:

Vad jobbar du med? Bortsett hästarna dårå! :)

Svar: Elevassistent/resursperson samt fritids på skola på heltid + ett extrajobb som jag gör en gång i veckan. Extrajobbet är ett städjobb i en hyresfastighet. Hålla rent & fint i trappuppgångar samt berörda lokaler☺️
Ellen

skriven


Kommentera här: