ONSDAG

 
Onsdag kväll. Mer än halva arbetsveckan har passerat. Idag köpte jag & Z munkar samt godis på årliga marknaden i stan efter jobbet. Det blev min middag idag, älskar att vara vuxen och göra vad jag vill😂 Efter det gick jag hem med hästarna samt red Palle. Hade gärna ridit Ida-Holly med, men nu är klockan 20.00 och det är mörkt så jag väljer att avsluta dagen och nu spendera resten av kvällen inne. Ska försöka lägga mig tidigt. Både jag & Z är lite småkrassliga, dessutom har vi lagt oss för sent i veckan. Förhoppningsvis blir det ändring på det idag. Imorgon blir det full rulle med jobb och sedan dressyrträning x2 för Ulla. Båda hästarna hänger med, det kommer uppta all tid från det att jag kommer hem och nästan till läggdags. Blir skönt att få två ordentliga ridpass gjorda! 

Kommentera här: