BLOGGEN ÄR TIDSKRÄVANDE!

Jag får nog ändå lov att säga att mitt liv är fullsmockat. Att sedan ha en blogg på det som innebär att jag måste samla material, redigera material, komma på inlägg, formulera inlägg... Ja att sköta bloggen ordentligt alltså, det tar tid. Ibland undrar jag om ni förstår hur mycket tid och hjärta jag faktiskt lägger ner på detta. 
 
Jag trodde nog aldrig att jag skulle fortsätta blogga så länge som jag har gjort. Nu känns det svårt att sluta. Det är riktigt roligt, och en anledningen till att det är så roligt är ju all feedback från er i form utav kommentarer & gillade inlägg. En annan boost är när folk sett min ridning på bilder/filmer och gillar det så pass mycket att de själva hör av sig för att fråga om jag kan tänka mig att rida deras häst. 
 
Jag är en väldigt effektiv människa (om jag får säga det själv), jag försöker att hela tiden ligga steget före. Hade jag inte gjort det så hade jag aldrig kunnat uppdatera så pass mycket som jag ändå gör. Under de senaste måndaderna så har det gett mer utdelning än vanligt. Tidigare låg bloggen stadigt på ca 100 unika besökare per dag, nu är det normala runt 200 unika besökare. Superkul, stort tack för att ni läser bloggen!❤️
 

Kommentera här: