EN GANSKA SÅ PERFEKT DAG

Vilken härlig lördag! Tog en kort & välbehövlig sovmorgon innan jag släppte ut hästarna och fixade stallet imorse. Efter det en stor frukost i TV-soffan innan jag & Dolly åkte till ridhus. Hon skötte sig som bekant super. Efter det red jag ut på Palle. En lugn sväng. Mycket skritt och två längre galopper. Relativt långsam galopp i låg & lång form. Väldigt fin var han. Ida-Holly longerades 10 minuter i trav på banan hemma, hon såg fin ut och skötte sig fint även hon. Kort & gott väldigt nöjd med alla tre hästar idag.
 
Dagens lunch = korvgrillning på tomten!
 
Jag var klar med stallet & hästarna strax efter 13:00. I samma veva ringde Z och frågade om jag ville grilla korv till lunch. Och så blev det. Efter det så ägnade jag första halvan av eftermiddagen till att fixa med bloggen. Jag ligger fortfarande efter med bloggen, men inte lika illa som innan åtminstone. Under den sena delen av eftermiddagen och fram tills nu så har jag & Z handlat och lagat mat ihop. Det blir raggmunk till middag i kväll🤤👅❤️!!
 
😍

Kommentarer:


ajlimullersandvik.blogg.se:

ATt grilla korv är då så jädra mysigt!! Fattar inte <333

skriven


Kommentera här: