FREDAG!

God förmiddag! Idag börjar jag inte förens 10:00, och eftersom det är sportlov i skolorna så är min lillasyster ledig. Vi passar på att tajma in en frukost tillsammans innan vi tar tag i denna fredag😄 
 
Eftersom att jag börjar senare så slutar jag även senare idag. Hästarna får vila. Rider dem båda imorgon istället. Tänker att Palle ska ridas lite lättare i ridhus och Ida-Holly ska skrittas ute i skogen. Behövs lite återhämtning efter gårdagens dressyrträning. Dolly kommer dessutom att ansluta till ridhuset när jag & Palle är där, så det blir två ridpass där. 
 
Inget särskilt planerat idag annars, jag & Z ska äta middag hos min mamma och pappa i kväll. Mysigt! Imorgon ska vi allihopa dessutom fika ihop för att fira in min lillasysters körkort som hon kirrade tidigare i veckan. Söndag innebär tävling, jag & Palle är anmälda till 115cm! 
 

Kommentera här: