ONSDAG

Gokväll, unnar mig en riktig slapp eftermiddag & kväll. Hoppas det hjälper mig att bli frisk. Fick nästan lite dåligt samvete imorse när jag gick upp strax efter 05:00 för ett spinning-pass... Men tänk om jag skulle vila varenda gång jag är förkyld? Då skulle det aldrig bli någon träning. Jag är förkyld nästan konstant. Så fort förkylningen släpper kommer en ny. Oftast tränar jag trots förkylning, men jag försöker att anpassa mig och läsa av kroppen. Ibland är det läge & ibland inte, jag försöker att vara försiktig. Jag har haft det såhär ett bra tag nu, minst ett år. Dock har jag inte varit hemma en enda dag från jobbet på flera år. Det är sällan jag blir sjuk på riktigt/ordentligt. Men aja. Imorgon ska jag inte gå upp förens 06:30 vilket är sovmorgon för mig, ska bli så himla skönt. Annars är det jobb som vanligt imorgon och sedan blir det dressyrträning för Ulla hela kvällen lång. Båda hästarna ska med! 
 

Kommentera här: