NJAA...

 
Först jobb som vanligt denna måndag, sedan packade jag ihop mig själv & Palle för att åka till ridhus. Red dressyr. Började så himla bra. Jag var verkligen så nöjd, kändes så bra att jag nästan började fundera på att starta MSV istället för LA på årets första dressyrtävling nästa vecka...Sedan tänkte jag bara avsluta med att galoppera av lite, och helt plötsligt var känslan som bortblåst? Jag valde att lugnt & sansat hålla på ett tag till, och jag fick igenom det helt okej. Dock lämnade det ju helt klart en bitter eftersmak på ett annars så bra pass. 
 
Dålig ridning? Trött häst? Något som stör? Överanalys? Jag vet inte riktigt. Hursomhelst, jag kommer att fortsätta att jobba vidare så får vi se vart det hela landar. Valt att stryka mig från nästa veckas dressyrtävling och låta min equiterapeut ta en titt på honom precis innan nästa veckas helg istället. Jag vill dubbelkolla att inte låsningen han hade kommit tillbaka/inte är helt borta. Ifall träningen går bra och hon ger grönt ljus så kan jag ju alltid efteranmäla mig om jag skulle vara väldigt sugen. 

Kommentera här: