VECKA 23

Hej!
 
Denna vecka blir det inget klassiskt "veckoschema" som publiceras. Rätt mycket som ska hända och lite utav varje. Extrahästar planerade just nu är Dolly, Merry, Noppe & Clear. Noppe blir lite extra rolig då vi ska på Pay n Ride!
 
Palle & Ida-Holly kommer att få en lite lugnare vecka. Tanken är dock att dressyrträna dem båda för Ulla på torsdag. 
 
Utöver det så jobbar jag självklart. Mitt vanliga heltidsjobb på skola + mitt extrajobb (städjobb) ska göras. 
 
Lite träning för min egen del är självklart också planerad. I kväll och imorgon kväll så tänkte jag & Z gymma. Och sedan får jag se vad som hinns med resten utav veckan. 
 
Sist men inte minst så har jag studentfirande på schemat. Z:as bror tar studenten, kan tänka mig att i stort sett hela lördagen kommer att gå åt till detta. Roligt!
 

Kommentera här: