SJUK

Dagens prestation, gick till hästarnas hage, sa "hej" och vände. I helgen (eller jag kände att något var knas redan i fredags) så ballade min mage ur. Hoppades på att kunna jobba idag, men jag behöver helt enkelt mer återhämtning. Så jag fick vara hemma från jobbet idag, imorgon också. HOPPAS verkligen på att vara tillbaka på onsdag😐 Speciellt eftersom att jag har en dressyrträning inbokad på torsdag... 
 
Så fort jag är frisk är tanken att komma igång lite mer. Rida en & annan extrahäst. Lägga in uppsutten skritt på Ida-Holly. Träna Palle. Ja det vanliga livet som jag haft en paus ifrån nu ett tag eftersom att hästarna vilat och att jag inte kunnat rida andras hästar. Det blir ju inte superintensivt nu på vintern i vilket fall som helst, vilket jag bara tycker är skönt. Men visst vill man igång nu. 
 
Hästarna har iallafall fått nya skor idag⭐ Och nej de brukar inte gå med grimma i hagen. 
 

Kommentera här: