MÅNGA ERBJUDANDEN...

Känner mig väldigt smickrad. Fått FLERA (😅😍) erbjudanden om nya hästar att träna & tävla. Roligt att bli tillfrågad, tråkigt att behöva tacka nej🙁 Men mina hästar måste komma först, så är det bara. Det är ju inte alltid dem gör det ens... Visserligen skulle jag också kunna sluta rida vissa hästar till förmån för andra. Tycker dock att jag har väldigt bra sammarbeten just nu, de vet om att det är i mån utav tid och att de får det de får. Dessutom hjälper eller så har flera utav dem hjälpt mig på olika sätt genom åren, självklart vill jag fortsätta att hjälpa dem också. Dessutom är det ett sätt att faktiskt umgås med flera utav dem. Det är liksom så vi träffas, haha. 
 
Hursomhelst, ny vecka. Tävling i helgen. Ida-Holly & Dolly startar 90 + 100cm i Mantorp. Utöver det står jobb & ridning på schemat hela veckan. Kräftskiva i helgen också!😀 
 

Kommentera här: