PRECIS BÖRJAT MIN SÖNDAG...

Igår gick jag upp vid 05:00 för att åka på tävling, den vet ni ju redan allt om. När jag kom hem så red jag ut på Palle. Skrittade och joggade i trav ute på vägarna. Det var en jättetrevlig tur. Palle ville jättegärna (det vill han visserligen alltid, haha) ridas, var pigg & glad och sedan ovanligt kärvänlig & social efter ridpasset. Jag passade på att massera honom och pyssla om honom lite extra. Kanske kände han sig lite försummad eftersom att det var Ida-Holly som varit iväg på tävling och fått all uppmärksamhet tidigare på dagen.
 
Hursomhelst, efter det åkte jag på kräftskiva. Jag lade mig inte i sängens förens vid 02:00. Igår var en lång dag, 21 timmar för att vara exakt, därav den sena starten på denna dagen. Klockan är efter 11:00 men jag har inte ätit frukost än. Ska ta tag i det, efter ska jag åka iväg och rida Palle på hemmaklubbens bana. Tänker mig ett pass där jag ska spela med galoppen och rida över lite små hinder/upphöjda bommar. Även Clear ska ridas senare idag. Roligt!
 

Kommentera här: