SÅ FIN IDAG❤️

 
Hej alla! Ny vecka igen. Är i skrivande stund på väg in till gymmet för ett träningspass med Z. Han kör så jag passar på att skriva ett inlägg😊 Åkte till ridbana med Palle efter jobbet idag och Palle var verkligen så himla fin. Aaaahhh, jag blev bara så så glad av att rida honom. Nu hoppas jag att kurvan bara går uppåt igen. Han var fin även igår, då hoppade vi lite små hinder på hemmaklubbens bana. Nu får han vila/ridas ut inför nästa lite mer ordentliga träning som blir på torsdag. Då är det dressyrträning för Ulla som gäller! 
 
Händer lite av varje i veckan. Imorgon ska jag rida Merry. På torsdag dressyrträning för Ulla. Lördag hopptävling med Ida-Holly & Clear. Söndag är det utställning som gäller. Jag ska hänga med Johanna & Merry. Ska vara sällskap, fotograf och eventuellt lite visare också🙈 Det var några som eventuellt behövde ett litet handtag. 

Kommentera här: