STRESSIGT...

Usch, just nu känns det verkligen så himla stressigt. Och som att jag inte hinner någonting! Fick nästan ett psykbryt i eftermiddags när mamma skrev att hon varken hann rida Ida-Holly eller fixa stallet, samtidigt fick jag jobba över. Kom 30 minuter sent till mitt ridpass på Merry. Som tur var så var Merry så himla duktig idag. Blev så glad av att rida honom. Trots att jag preciiiiis hann till mitt egna träningspass efter det så kändes allt mycket bättre efter ridpasset på Merry.
 
Träningspasset gick bra. Inte tränat på länge eftersom att jag varit sjuk. Jag hade ju hunnit rida Ida-Holly idag om jag hade skippat träningspasset. Men jag behöver träning för att fortsätta prestera på hästryggen, och då måste min egna träning komma före ibland. Dock har jag gett mig f*n på att få till ett ridpass på Ida-Holly imorgon, blir ett innan jobbet...
 
Hursomhelst, kom hem precis nyss. Mockade stallet i raketfart och släppte in hästarna. Jag har egentligen inte tid att blogga just nu, men om jag bara bloggade när jag hade tid så hade bloggen ej funnits, haha. Nu är det iallafall "bara" mat & dusch kvar att göra idag!
 

Kommentera här: