HELG!!!

Äntligen tar jag helg efter en hel del övertid under dessa ynka 3 arbetsdagar som varit denna vecka. Jag har precis kommit hem när jag skriver detta. Klockan är 15:30 och det låter ju såklart tidigt för att ha jobbat över, men då kan ni ju bara tänka er hur tidigt jag började imorse🙃
 
Mamma skulle egentligen ridit Palle under förmiddagen, men hon tyckte vädret var för dåligt. Hårda vindbyar & regn. Nu är det hårda vindbyar och sol. Jag är ju lite konstig då jag älskar att rida i storm, men jag känner mig helt slut så jag tror faktiskt att jag skiter i det. Förhoppningsvis kan jag & mamma rida ut ihop imorgon så att båda kan få komma ut och röra på sig. Jag känner ändå för att gå ut, så jag ska nog släpa fram lite bommar och låta hästarna gärna något enkelt på ridbanan. Ida-Holly i lina och Palle lös. 
 
Händer ovanligt mycket i helgen. Jag får se hur mycket av det som jag delar med mig av. Hoppas på att hinna rida antingen Palle och/eller Ida-Holly på söndag också. Hursomhelst, TREVLIG HELG!!! 
 
🥰

Kommentera här: