SÖNDAG

Hej! Det har varit en strålande fin söndag här. Jag & Ida-Holly red en runda på 9,3 kilometer och travade & galopperade mycket. Superfin. Hennes andra och sista pass denna vecka. Jag har medvetet gjort den lite lugnare för henne. 
 
Palle i sin tur har gått fyra ridpass denna vecka. Vi avrundade med åka till ridhus ihop med Johanna & Merry. Det blev lite gymnastikhoppning. Båda hästarna gjorde bra ifrån sig. Vi var två mycket nöjda ryttare efter dagens ridpass. Nästa vecka är det min tur att hoppa Merry. Vi har nämligen en öppen bana inbokad. Har en hel del annat roligt inbokat nästa vecka också, men mer om det imorgon!
 
En del av dagens uppgift, 6,5 meter emellan. Ett galoppsprång alltså.
 
 Invigde detta schabrak idag. Jag fick det när jag köpte min senaste sadel från Erreplus och jag tycker att Palle passar så fint i röd så jag har sparat det till när vi skulle tävla... Men nu orkade jag inte vänta längre!

Kommentera här: