VECKA 8

Måndag: Jobb 07:15-15:45. Träna själv, cirkelfys! Hovis kommer och skor om. Egentligen hade vi tid först nästa vecka, men som tur var så kunde vi ta det lite tidigare. Palle har ju en tappsko som ni vet. Känns lika bra att sko om dem båda när vi ändå är igång. 
 
Tisdag: Jobb 07:15-15:45. Ridhus med Palle. Dressyr. 
 
Onsdag: Jobb 08:00-17:30. Träna själv. Det blir styrka med en släng av tempo, kondition och explosivitet. 
 
Torsdag: Jobb 07:15-15:45. Rida ut Ida-Holly efter jobbet. Jag borde kunna hinna precis innan mörkret om jag hinner ifrån jobbet i tid. 
 
Fredag: Jobb 07:15-15:45. Eventuellt rida ut en häst och/eller träna själv efter jobbet.
 
Lördag & Söndag: Som vanligt inte planerat ännu. Ska rida mina hästar och eventuellt någon mer. Träna själv. Hade gärna viljat hoppa lite med Palle. Jag får se om jag tar tag i det eller inte, haha. Jag & Johanna funderar på att kanske åka och hoppa lite ihop. Hade gärna åkt på öppen bana, men jag tror inte att det finns någon som passar denna helg tyvärr. Eller den jag hade i åtanke var redan full... 
 

Kommentarer:


Anonym:

Det ska vara inomhusterrängträning i kinda ryttarförening på lördag och söndag, men det är begränsat antal platser så vet inte om det är fullt. Men annars kanske det kunde va nåt?

Svar: Tack för tipset, men jag har precis bokat inomhusterräng på ett annat ställe inom kort, så det får nog vara för denna gång. Men tack igen, hade igen aning om att de hade terräng i helgen😁 Dock var jag med där förra året och jag tyckte det var lite väl stora hinder för min smak. Jag hör ju inte alls hemma i terrängen egentligen 😅
Ellen

skriven


Kommentera här: