KORT OM DAGENS TÄVLING!

Hållidej fortsätter sin fina statistik ytterligare en tävling✨ Nu har hon gjort 25 starter i livet och aldrig lämnat banan med mer än ett nedslag. 19 felfria rundor av 25. Så glad över denna häst!!!

Idag hoppade hon felfritt i 100cm och hade ett nedslag i 110cm. Jag fick henne inte tillräckligt genomsläpplig idag så det var inte våra bästa rundor. Det var lite stökigt på tävlingsplatsen, med tanke på förutsättningarna så är jag nöjd även om jag som ryttare egentligen kan bättre. Och jag är som alltid mer än nöjd med min häst såklart!!!

Ida-Holly ska snart få en liten vila i samband med att jag åker iväg till fjällen, efter det får jag jobba lite extra på dressyren och kanske även försöka få till en hoppträning snart igen så att vi är bättre än idag på kommande tävlingar.  

 Mamma fick en bukett blommor av ett barn på tävlingsplatsen🥰
 
 I väntan på 110 cm. Gav henne mash och vatten innan vi lastade ut. Under väntetiden mellan klasserna svampade jag regelbundet av henne för att ge henne lite svalka. 
 
Och så några rosettbilder såklart!

Kommentera här: