STYRKETRÄNING - CHECK!

Hej! Precis kommit hem från 65 minuters styrketräning. Knäböj, utfallsgång, hip thrust, box jumps, tåhävningar och chins stod på schemat idag. Styrketränat extremt lite under de senaste 6 månaderna, jag gillar konditionsträning mest. Kul att köra lite styrka igen dock (nyhetens behag?), jag får väl se om jag kör en repa nu under höst/vinter. 
 
 
Mamma har fixat hästarna idag. Stort tack. Hon promenerade med Lillan och red ut på Palle & Ida-Holly. Alla gångarter på Palle och endast skritt på Ida-Holly efter gårdagens lite tuffare hoppning med mig. Mamma skrittade även Palle igår, så tacksamt för mig med tanke på att det nu kommer att vara mörkt när jag kommer hem från jobbet. Hade inte klarat det utan mamma. 
 
Hursomhelst. Inte bestämt hur jag ska göra med bloggen än. Att fortsätta att blogga här en längre tid är inget alternativ även om det funkar fint att läsa bloggen från en dator. Majoriteten läser ju från mobilen, och det är då all reklam kommer. Ska fundera ett tag till...

Kommentera här: