SÅ KOMMER JAG ATT MINNAS 2015

2015...kommer minnas detta år på många sätt. Talang Småland, Studenten, köpet av Corlito och också den felfria 130-debuten! Ett nytt kapitel i livet där jag lämnade skolan bakom mig, red flera hästar och var med i en talangsatsning. Ja, det är nog så jag kommer minnas det. Och juste ja, dessutom så började jag ju att jobba också.
 
Men visst är det svårt att sammanfatta ett helt år egentligen?
 
 Årets skörd. Placeringar från både dressyr och fälttävlan, men flest från hoppningen såklart! Palles allihopa förutom den sista lilla skruttrosetten som Corlito vann på en klubbtävling, hihi. 
 
Det har varit ett mycket bra och roligt år. Jag är tacksam för att jag har fått vara frisk, precis som hästarna och min familj. Och året har bjudit på flera minnen som jag alltid kommer att bära med mig. Nä, det har varit ett förjäkla bra år egentligen. I ridningen hamnade jag dock i nog min största svacka någonsin hittills men jag tog mig ur det och känner mig starkare rustad inför framtiden. Svackor de kommer och de går, man måste bara ändra sitt sätt att tänka kring dem.
 
Hur tycker ni att erat 2015 har varit?
 
 
 

Kommentarer:


Elin:

Åh va roligt med en felfri 130-debut! Och alla rosetter :)

Svar: Ja det var verkligen superroligt! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: