TÄNKTE LÄRA MIG LITE MER SÅHÄR EN SÖNDAGSKVÄLL

 
Corlito var så himla fin under kvällens joggingpass. Känns verkligen som att jag kom någon vart bara under de 30 minuter som jag red honom. Mycket lösgörande arbete och han svarade riktigt bra på mina övningar. Två mycket fina hästar idag alltså, men det brukar de ju för det mesta vara. De gör alltid sitt bästa och är så himla roliga att rida och umgås med båda två. Om bara båda får vara friska och krya så ska det bli så spännande att se hur de utvecklas under nästa år!
 
Nu ska jag bädda ner mig och börja läsa lite i min nya bok "Naturlig hästhållning", bläddrat lite i den och den tar upp flera intressanta saker som jag egentligen inte kan så mycket om sedan innan. Just de delarna av boken ska jag läsa, himla intressant. Det blir en perfekt avrundning på en bra vecka och en ännu bättre helg. I morgon är det nya tag och utmaningar som gäller. 
 
God natt på er! 
 

Kommentarer:


Klara Forsström:

Vad tycker du om boken såhär långt? :)

Svar: Tycker den är riktigt intressant! Lärt mig saker som jag inte haft en aning om! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: