GÅRDAGENS RIDPASS

Igår kväll kom hovslagaren och slog på Corlitos sko igen. Han droppade in med finkläder till och med men skönt att det kunde ske så snabbt! Jag håller just nu på att göra iordning mig för att åka på hoppträning med Diva men tänkte få ner ett par ord och bilder ifrån mitt lilla dressyrpass med Palle igår. 
 
 
Måste säga att Palle kändes fin (som vanligt). De hade precis plöjt gärdet jag först ville vara på vilket gjorde att jag fick vara på ett som lutar ganska mycket tyvärr. Hade önskat att jag hade kunnat lösgöra honom lite mer och få han lite mer mellan skänkel och hand. Men det kan inte vara perfekt varje gång :) 
 
Men hur som helst så var det en rolig ridtur. Han är så rolig att rida min lilla Pallebus. Han älskar verkligen att ridas ute även att det är vardag för honom. 

Kommentarer:


a n n i k a:

Så fin :D

skriven


Kommentera här: