FREDAG EFTERMIDDAG..

Fredag och klockan är snart 17.00. Och jag ska faktiskt inget annat göra än ta det lugnt resten utav eftermiddagen och kvällen. Känns skönt efter en jobbdag som krävde energi. Så det blir att chilla framför dator & TV, men en liten sväng ut till stallet blir det för att pyssla/hitta på något med Linus också.
 
Iallafall, mamma red Palle idag medans jag själv var och red Merry. Han kändes fin!
 
Igår innan jag åkte till Z red jag Dolly & även hon kändes väldigt fin. Det är fina hästar jag rider på helt enkelt, haha. 
 
Nähä, så mycket mer än så har jag inte att berätta just nu. Imorgon blir det pepparkaksbak hos mormor & morfar. Så ingen vidare sovmorgon eftersom att vi ska äta frukost där också och innan vi åker ska hästarna vara utsläppta, stallet förberett för kvällen och Bessie motionerad!
 
Hoppas ni får en fortsatt fin dag, kram.
 
En favoritbild på mig & Dolly. Foto: Jenna Lindstedt

Kommentarer:


Helene:

Så fin bild på er! Mys med pepparkaksbak :D

Svar: Tack! Ja :D
Ellen

skriven


Kommentera här: