FREDAGSKVÄLL

Gokväll på er! Jag har haft lite mysigt här med familjen precis. Ost & kex. Lite godis också😉 Ska snart göra dem sällskap i soffan men först ska jag gå ut och ta in hästarna samt jobba en liten stund med Linus. 
 
Dagen har annars rullat på bra. Palle reds en runda ute i skogen först och sedan avslutade jag med lite trimm på banan. Han kändes fin men var väääääääldigt pigg till en början. Eventuellt kanske någon kan knäppa några bilder när jag rider honom imon, ska försöka att få till det åtminstone, men vi får se😊
 
Förutom sysslor, ridning utav Palle, samt kollande på VC-hoppning så har jag jobbat några timmar idag också. Städjobb. Innan jag lämnade stan passade jag på att köpa det sista inför morgondagen, nämligen grejer så att jag kan göra min absoluta favoritdrink, det vill säga "Rosa Pantern". Ser så fram emot nyårsfirandet imorgon!
 
Önskar er alla en superkväll & även ett gott nytt år. Imorgon hörs vi igen vänner!
 

Kommentarer:


Mikaela:

Och jag avskyr Rosa Pantern ;) haha tur man är olika. Tycker verkligen inte att det finns något slemmigare. Vi har 6 olika drinkar på menyn i morgon men Rosa Pantern fick avstå listan ;)

Svar: Haha! Den som är så god ;) Ja det är väl tur att smaken är delad. Hoppas du får en bra dag imon, gott nytt år på dig! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: