JAG RIDER BÄTTRE ÄN NÅGONSIN

Detta året har kanske inte riktigt blivit vad jag önskat på många vis (som ni vet). Men, även om tävlingsbiten inte blivit riktigt som jag viljat med mina egna hästar så har min ridning utvecklats iår. Väldigt mycket. Och på sätt och vis är det kanske inte så konstigt...Jag har trots allt ridit mer än aldrig förr. Jag har fått flera smaskiga erbjudande under året men jag bestämde mig för att stanna kvar här och satsa på mina egna hästar och rida de hästar som finns i närheten & sammarbeta med de hästägare som jag vill sammarbeta med. 
 
Alla timmar i sadeln har gett resultat & jag har börjat känna mig så säker med det jag gör. Det är verkligen så himla roligt med hästar & ridning. Det spelar ingen roll vad det är för häst, jag har en vision för varenda en, haha. Jag låter hästen inspirera mig och sedan sätter jag igång. 
 
Framför allt så är det all grundridning & basic jobb som jag tycker är så himla roligt. Det har jag alltid tyckt men jag har lärt mig så himla mycket mer och blivit mycket mer tekniskt skicklig, fått mer känsla, fått mer av allt kan man säga. Jag kan åstakomma så mycket mer på kortare tid än vad jag har gjort innan och det är verkligen så himla roligt!
 

Kommentarer:


Vendela Asplund:

vad kul med utveckling!!! :-)

Svar: Yes! :)
Ellen

skriven


malin:

Så snyggt du sitter! Väldigt trevlig form på alla hästarna du rider, utifrån deras förutsättningar!

Svar: Tack så mycket :D
Ellen

skriven


Kommentera här: