TACK!

Go kväll. Jag ska snart gå ut med mamma till stallet, jag har varit inne ett tag. Vi ska fixa lite med Linus. Relativt lugna dagar här nu. Inte så mycket ridning som det varit tidigare iår nu på vintern. Lugnt på jobbet. Inga "stora" grejer planerade i veckorna. Färre träningar. Julbestyren är i princip klart för min del också. Det känns bra! Jag längtar till jul & nyår😀
 
Jag har ganska många saker att se fram emot just nu men det är lite för "oklart" ännu för att jag ska kunna berätta om det här. Vissa grejer större än andra...Men det kommer så småningom!
 
Vill passa på att tacka er också för att ni går in på bloggen💖 Det är jättekul. Jag har åter igen klättrat på listan. Och låg på plats 33 senast jag kollade. Har haft över 100 unika besökare per dag nu i 10 dagar. Kul! Det är många för att vara denna bloggen och det är ju definitivt fler personer än jag känner. 
 

Kommentarer:


Mathilda:

Finaste Ellen!

Svar: Tack snälla du! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: