TVÅ FILMER PÅ EN HEL DAG

Klockan närmar sig nu 18.00 och jag har "bara" betat av två filmer? Och ändå är det filmtittande jag satsat på här idag, haha. Känns som man borde lyckas se fler....Men jag hinner ju åtminstone se en till idag men först ska jag fixa lite med tvätten och djuren igen. 
 
De jag har sett idag är "The Last of the Mohicans" från 1992 och "Open Range" från 2003, jag tyckte att den sistnämnda helt klart var bäst. Lite för lång för mitt tycke dock, helst vill jag att filmerna ska hålla sig under två timmar. Under denna helg har bloggen nästan gått från hästblogg till en blogg där vi recenserar filmer istället, haha😉 Omväxling förnöjer, ser nästan aldrig på filmer i vanliga fall. Dels finns det så bra och så känns det alltid som att jag har annat att göra så detta är en unik helg på ett roligt sätt. 
 
Hoppas ni har haft en fin dag❤ 
 

Kommentera här: