EN LITEN PRESENTATION FÖR ALLA NYA

Dags för en liten presentation, det har ju trillat in en hel del nya läsare! Jag heter Ellen och är 20 år gammal. Jag bor på landet och jag har mitt stall & hagar på tomten. Det + en liten ridbana och massor utav fina ridvägar!
 
Jag har två egna hästar. Heart Paal aka Palle och Platinus F. Platinus är splitter ny, en liten presentation om honom dyker upp imorgon bitti. Utöver dessa två "jobbar" jag även med att rida andras hästar. Så utöver mina två så syns ytterligare fem stycken hästar här! De är alla både väldigt olika i både målet med träningen, ras och storlek. Mitt mål är att bli en BRA ryttare och det är alltid lika roligt när man får äran att träna och tävla andras hästar.
 
Med min häst Palle har jag tävlat upp till 130-hoppning, H90 Fälttävlan samt MSV C dressyr. Jag red ungponnychampionatet i hoppning på den godkände hingsten Hällebo Meriadoc iår och jag har på ponny tidigare tävlat upp till LA hoppning & dressyr. Jag har även varit en del utav Talang Småland.
 
En kort sammanfattning. Hoppas ni fortsätter hänga här. Har ni frågor? Fråga!
 
Jag & min stjärna Palle.

Kommentarer:


Frida Sjösten :

Fin häst♡

Svar: Ja visst är han. Tack! :)
Ellen

skriven


Sätilaryttaren.se:

Vad roligt att läsa =)

Svar: Kul att du tycker det :)
Ellen

skriven


Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till med att nå dina mål! :)

Svar: Tack! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: