VAD JAG TYCKER OM BARCELONA

Godmorgon! Idag är det sista dagen här. Mitt första besök i Spanien som har inneburit fyra dagar i Barcelona. Jag ÄLSKAR att vara hemma och jag älskar Sverige. Så det blir ingen 10/10 stjärnor och jag vill bo här resten utav mitt liv😉 Men det har varit superbra. Framförallt så har vi haft ett bra boende, centralt och nära till både stranden och stadens centrum. Vi har bott i lägenhet precis bland dem som vanligtvis bor här. Så vi har sett områden med mer och mindre turistiga områdena och det har också varit bra. Kul att se lite av varje.

Finns massor av fina vyer, byggnader, matställen och smala gator med massvis av bilar som står längs trottoarkanterna. Finns massor av shopping. Jag har inte upplevt staden som jobbig att vara i på grund utav mycket folk utan det har varit rymligt trots att det är många som bor här + mycket turister även om det inte är högsäsong på samma sätt nu som på sommaren. Det passar oss bra och dessutom lite mer lagom temperatur med omkring 25 grader tycker vi😊

Sammanfattningsvis så har det varit fyra bra dagar i denna trevliga stad. Vi åker inte hem förens i kväll och vi tänker spendera dagen på stranden. Hoppas ni får en fin dag, kram på er!

Kommentera här: