MIN SHOPPING FRÅN GHS/EUROHORSE

Magplatta/sadelgjord från John Whitaker. 
 
Jag var verkligen i behov utav en ny så det känns skönt att jag kan bocka av det. Den är i storlek 125cm och den känns så himla mjuk & fin i lädret utan att vara sladdrig. Jättenöjd!
 
 Passade perfekt!
 
Lädergrimma till Linus.
 
Även detta nödvändig shopping. Palles lädergrimma är för stor och han kan ju gott ha en egen. Mina hästar har alltid lädergrimma i transporten och så småningom kanske de även åker tillsammans.
 
Jag köpte cob, den såg ganska liten ut i storleken men passade perfekt på yttersta hålet.
 
Stigläder från Erreplus.
Red med dessa idag och jag älskar dem redan! Mina andra var sinnessjukt ojämna och nötte så himla mycket på sadeln. Märkte inget utav det med dessa. Dessutom var de nedsatta i pris med 600 kr(!).
 
Sista men inte minst, Stubben Golden Wings bett.
 
Jättenöjd med mina shopping från mässan. Bettet var väl det som jag minst behövde, menmen😉 Så skönt att allt passade! Nu ska jag bara försöka att kirra en Mattespadd i veckan och sedan får det allt vara sluthandlat på ett tag. 

Kommentarer:


Malin:

Så kul med shopping! Fina grejer du fick tag på. Jag tycker bettet ser skönt ut för hästen. Är det ett tjockare bett?
MVH
Malin

Svar: Jag skulle nog säga inte klassa bettet som ett utav de tjockare typerna utan jag tyckte att det var ganska nätt :)
Ellen

skriven


Mikaela:

Vad kostade bettet och gjorden? Fortfarande nöjd med gjorden?

Svar: Minns inte pris. Mycket nöjd med gjorden. Håller fint än. Mycket använd. Googla på sakerna så kommer nog pris upp.
Ellen

skriven


Kommentera här: