MIN FAVORITOUTFIT (dressyr) UR MIN HÄSTGARDEROB

En fördel med att bli vuxen och tjäna pengar är att jag ibland kan unna mig både det ena och det andra till min hästgarderob, på ett sätt som jag aldrig kunnat göra innan. 
 
Jag fick aldrig någon häftig & dyr märkesutrustning som barn och det gör nog också att jag idag inte lägger någon större vikt vid sådana saker, även om jag har några märken jag är lite svagare för så är det roligt att kunna köpa det man tycker är fint mer oberoende på både pris och märke. Om ni förstår vad jag menar😊
 
Här har vi en utav mina favoritoutfits just nu, en salig blandning utav märkesutrustning och det billigaste från Ullared och Börjes.
 
😍

Kommentarer:


Erika:

Åh, verkligen älskar ditt schabrak!! :D

Svar: Tack, jag älskar det också! :D
Ellen

skriven


Ella:

Schabraket! :O <3 Har tittat på ett sånt själv och spetsat in mig på färgen champagne, men det gröna var brutalt snyggt på brun häst! Kanske blir ett under våren :)

Svar: Ja visst är det fint. Jag hade sjukt svårt att välja bland färgerna. Finns flera fina! :D
Ellen

skriven


Lina:

Sådär känner jag med, blev inte mycket märke eller något utan mycket budget som liten och nu när man har jobb så kan man unna sig ibland även om man inte bryr sig om märke osv på samma sätt. =)

Svar: Precis :D
Ellen

skriven


Kommentera här: