ULLAREDSFYND - USA

Här kommer FÖRSTA omgången med fynd från Ullared eller Gekås. Ska ju till USA i sommar, som ni vet. Dessa prylar köpte jag med den resan i baktanken! 
 
Väska. Jag har faktiskt ingen mindre väska, har en storlek mindre "skinn"-bag som jag alltid släpar på istället. Men jag vill gärna ha en när jag är i USA, smidigt med mobil & kamera, och annars också (såklart) men eftersom att jag har klarat mig hittills så hade jag nog inte köpt någon om det inte vore för att jag ska iväg. 139 kronor och så var den min, det var den lätt värd tycker jag! 
 
Bilden talar för sig själv😉
 
Pyjamas. Använder aldrig pyjamas, men sover jag borta brukar det bli så och då blir det en som jag fick när jag gick i mellanstadiet, haha! Så det var dags att förnya den kände jag, så nu har jag uppgraderat mig till USA litegrann. 90 spänn ungefär gick tröjan + shortsen på tillsammans.
 
Stödstrumpor. Till den långa flygresan i sommar, tyckte det var hemskt att flyga 11 timmar förra gången...Då svullnade benen upp som bara den. Ska försöka undvika det denna gången!
 
100ml-flaskor. Ja ni vet ju alla dessa regler med vätskor på planen och jag har faktiskt inga små flaskor så att betala några ynka kronor för dessa kändes rimligt & smidigt.

Kommentarer:


Tuva Björnwall :

Så fina saker!!

Svar: Tack! :D
Ellen

skriven


Erika :

Bra inköp. Älskar den där hästen man hänger på väskan, haha ;)

Svar: Tack! Ja visst är den söt ;)
Ellen

skriven


Kommentera här: