BARA LINUS KVAR

Hej på er! Nu ska jag äta lite något litet innan jag tar tag i Linus som är sista hästen för idag. Har ridit Diva & Dodo tidigare. Båda har fått ta det lite lugnt nu i en period men lagom tills jag kom hem är de redo att tränas mer ordentligt igen. 
 
Diva reds på ett fält idag och jisses så pigg hon var men också riktigt riktigt fin. Har inte riktigt kunnat ge en rättvis bild av hennes utveckling här på bloggen men nu när jag är hemma igen så ska jag försöka att fixa mer nya & fräscha bilder och filmer på hästarna igen. Ser fram emot att tävla henne om några veckor. Innan dess så ska hon faktiskt visas på utställning, spännande! Jag tycker att hon är fin, men så brukar man ju tycka😉
 
Dodo fick jobba med bommar idag & lite travhoppning. Gick mycket bra. Tror nästan att jag borde hoppa bana på honom nästa gång. Det börjar verkligen fall på plats för honom nu, när han orkar hålla i lite längre stunder så kommer han att ha uppnått en riktigt bra nivå i hans utbildning.
 
Hörs lite senare igen!
 
Dodo efter dagens ridpass😍 Kommer eventuellt bjuda på lite material från dagens ridpass inom kort.

Kommentarer:


Linnéa:

Vad söt han är!

Svar: Ja visst är han!
Ellen

skriven


Kommentera här: